لنت ترمز کفشکی عقب پیکان

لنت ترمز کفشکی عقب پیکان

پیش از صحبت درباره لنت ترمز کفشکی عقب پیکان با قیمت مناسب، باید به تاریخچه ی حضور این خودروی خاطره ساز در قلب ایرانیان بپردازیم.

پیکان پیش از تولید در ایران، به مدت 12 سال در انگلیس تولید می شد. پس از آن شرکت ایران ناسیونال (ایران خودروی امروزی)، در سال 1346 تولید خودروی پیکان را شروع کرد. در ابتدا با تولید مدل های دولوکس و کارلوکس کار خود را شروع کرد. و در ادامه با تولید تاکسی، استیشن، کار، اتوماتیک، جوانان و وانت پیکان، سبد کالای پیکان را تکمیل کرد.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب پیکان

لنت ترمز کفشکی عقب پیکان دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب پیکان
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

تولید کننده لنت ترمز کفشکی پیکان

خودروی پیکان یکی از قدیمی ترین و در عین حال معتمدترین خودروهای بازار ایران است. به گونه ای که بسیاری از مردم به صورت ضمنی ابراز می کردند که اگر تولید این خودرو ادامه پیدا میکرد، آن را به پراید ترجیح می دادند.

تولید این خودرو در نهایت پس از فراز و نشیب های بسیار، در سال 1383 متوقف گشت. با این حال اما هنوز در بازار خودروی ایران موجود است. و در نتیجه همچنان لوازم یدکی و جانبی آن در بازار موجود است. از جمله لوازم ایمنی خودروی پیکان، لنت ترمز است که تولید آن در کشورمان رواج دارد.

این خودرو در محور جلو از سیستم ترمز دیسکی و در محور عقب از سیستم ترمز کفشکی بهره می گیرد. در سیستم ترمز دیسکی، لنت های ترمز دارای بک پلیت تخت هستند، اما در سیستم ترمز کفشکی، بک پلیت ها هلالی هستند. و لنت روی این صفحه ی هلالی قرار می گیرد.

لنت ترمز پیکان

 

شرکت توان لنت آریا، تولیدکننده انواع لنت کفشکی برای تمامی خودروهای داخلی می باشد. لنت ترمز پیکان هم یکی از محصولات این شرکت می باشد، که دارای نشان استاندارد می باشد و از قدرت ترمزگیری خوبی برخوردار است.

جهت خرید انواع لنت ترمز کفشکی از توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس بگیرید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.