لنت ترمز کفشکی عقب وانت نیسان

لنت ترمز کفشکی عقب وانت نیسان

پیش از صحبت درباره بهترین مارک و قیمت لنت ترمز کفشکی عقب نیسان وانت شرکتی، باید به توضیح مختصری درباره تاریخچه حضور این خودرو در جهان و ایران بپردازیم.

خودروی وانت نیسان

اولین خودروی وانت نیسان در ایران در سال 1349 توسط خودروسازی زامیاد تولید شد که تا به امروز سه نسل از این وانت‌ها تولید و به بازار عرضه شده است. این ماشین‌های باربری به نام‌های نیسان آبی، زامیاد 24 و سایپا آبی شناخته می‌شود و در انگلیسی نیسان جونیور نام دارد. آخرین نسل این وانت هنوز در ایران به صورت بنزینی و دیزلی تولید می‌شود. با اینکه تولید این خودرو در ژاپن متوقف شد اما هنوز در ایران تحت لیسانس نیسان در شرکت سایپا تولید می‌شود.

برای اولین بار نوع دیزلی نیستان در سال ۱۳۸۹، با نام زامیاد ۲۸nb در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش در آمد. اما به دلیل استفاده نکردن از موتور ژاپنی اصلی در این خودروها تعدادی از رانندگان اعتراض خود را اعلام کردند. میزان حمل بار مجاز برای وانت نیسان 2800 کیلوگرم است اما قابلیت بار تا 5000 کیلو گرم را دارد.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب نیسان وانت

لنت عقب نیسان شرکتی دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب وانت نیسان
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

خرید لنت ترمز کفشکی عقب وانت نیسان

خودروی نیسان، در هر دو محور جلو و عقب دارای سیستم ترمزگیری هلالی و لنت ترمز کفشکی می‌باشد.

برخلاف باور عموم، در شرایط معمول و برابر، کارایی سیستم کفشکی نه تنها کمتر از سیستم دیسکی نیست. بلکه به دلیل بزرگ بودن لنت‌ها، می‌تواند توان ترمزگیری بیشتری داشته باشد.

شرکت توان لنت آریا از طریق واحد فروش خود، فروش لنت ترمز کفشکی همه خودروهای داخلی از جمله لنت ترمز کفشکی عقب وانت نیسان را انجام می‌دهد. برای استعلام قیمت لنت ترمز و کسب اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

لنت ترمز کفشکی عقب وانت نیسان

درباره برند توان لنت آریا

گروه توان لنت آریا، با بهره گیری از پرسنل جوان و متخصص و با تعامل با پیشگامان این عرصه، و به کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه انحصاری این مجموعه، درصدد بر آمده است تا گامی نو، در جهت بهبود کیفیت و توسعه صنعت لنت ترمز ایران بردارد. این شرکت با دارا بودن نشان ملی استاندارد ایران، تحت دو برند توان لنت آریا و سوپرلنت آریا، تمام تلاش خود را بر تولید لنت ترمز کلیه خودروهای داخلی، در راستای تأمین رضایت مشتری و سازگار با محیط زیست، متمرکز کرده است.

جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.