لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131

پیش از صحبت درباره بهترین لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131 شرکتی و زمان تعویض و قیمت آن، باید مختصری از تاریخچه حضور این خودرو در کشورمان بگوییم.

پراید 131 یکی از اولین و چندین نمونه پراید در بازار خودروی داخلی ایران است. این خودرو در سال 1389 توسط شرکت خودروساز سایپا تولید شد. با توجه به هزینه نگهداری مناسب و فراوانی قطعات یدکی، یکی از پرتقاضاترین خودروهای داخلی است.

لنت ترمز عقب پراید 131 برند توان لنت

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131 دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه‌ای)
مناسب برای چرخ عقب پراید 131
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پراید 131

دو مدل ابتدایی پراید با نام صبا و نسیم، از آغاز تا سال ۱۳۸۵ با برند کیا تولید و عرضه می‌شدند. اما از سال ۱۳۸۶ با برند سایپا وارد بازار شدند. تولید این دو مدل در سال 1389 متوقف شد. اما در واقع همه مدل‌های دیگر پراید با تغییرات کمی در جزئیات، بر اساس این دو مدل طراحی و ساخته شدند.

این خودرو در واقع همان پراید صبا است که در سال ۱۳۸۹ پس از تغییر طراحی داخلی تغییر نام داد. از جمله این تغیبیرات می‌توان به داشبورد و نیز چراغ‌های جلو و عقب و سپر جلو اشاره کرد. از امکانات برتر ۱۳۱ نسبت به پراید صبا، می‌توان به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل، فرمان هیدرولیک، تنظیم ارتفاع چراغ جلو و کریستالی شدن چراغ‌ها اشاره کرد. البته تغییراتی هم در راستای کاهش قیمت در آن انجام شد. از جمله حذف سیستم صوتی، حذف زه‌های روی در، حذف لچکی روی ستون‌های عقب که موج اعتراض مشتریان و رسانه‌ها را به دنبال داشت. تولید این خودرو در مرداد ۱۳۹۹ متوقف شد.

زمان تعویض لنت عقب پراید

زمان تعویض لنت عقب پراید به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی زمان تعویض آن به سبک رانندگی شما، شرایط رانندگی، وضعیت جاده و ترافیک، وضعیت سیستم ترمز و دیگر عوامل مرتبط وابسته است.

به طور معمول، تعویض لنت عقب پراید باید در بازه‌هایی بین 20 تا 30 هزار کیلومتر انجام شود. اگر شما در شرایطی رانندگی می‌کنید که به طور متوسط شامل ترافیک شهری، رانندگی در جاده‌های کوهستانی یا معتدل است، ممکن است نیاز به تعویض لنت‌ها در فواصل کوتاهتری بیاید. به همین دلیل، بهتر است به طور دوره‌ای سیستم ترمز خودرو را بررسی کرده و در صورت لزوم لنت‌ها را تعویض کنید.

خرید لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131

برای مشاوره در خصوص خرید لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131 و اطلاع از قیمت آن می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 131

ما در شرکت توان لنت آریا، لنت ترمز کفشکی همه خودروهای داخلی را تولید کرده و با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید. با ما در زمان درست، در مکان درست بایستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.