لنت ترمز کفشکی عقب سمند ال ایکس

لنت ترمز کفشکی عقب سمند ال ایکس

پیش از صحبت درباره بهترین لنت ترمز کفشکی عقب سمند ال ایکس LX EF7 و معمولی به توضیح مختصری درباره تاریخچه تولید خودروی سمند در ایران می‌پردازیم.

خودروی سمند که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان باشد، در سال 1381 وارد خط تولید شرکت ایران خودرو شد. اما به دلیل هزینه طراحی بسیار بالای آن، عملا نتوانست جایگزین مناسبی برای پیکان باشد. این خودرو حاصل مجموعه‌ای از همکاری‌های شرکت‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای و متخصصین داخلی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر بود.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب سمند ال ایکس

لنت ترمز کفشکی عقب سمند معمولی، lx ،ef7 دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه‌ای)
مناسب برای چرخ عقب سمند ملی
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

توان لنت تولید کننده لنت ترمز کفشکی عقب سمند ال ایکس

از سال 1381 تاکنون، انواع مختلفی از این خودرو وارد بازار شده است. از نخستین مدل‌های این خودروها، سمند EL بود که برای سامانه تاکسیرانی طراحی شده بود. قرار بود این خودرو برای استفاده معمول مردم هم وارد بازار گردد، اما از این طرح استقبال نشد و در نهایت با سمند SE جایگزین گردید.

سال 1383، سمند LX که در واقع نسخه ارتقا یافته سمند معمولی می‌باشد، وارد بازار گشت. خودروی سمند در حال حاضر با موتور EF7 تولید می گردد که بهینه‌تر از مدل‌های قبلی می‌باشد. این خودرو که بر پایه دو تیپ بنزینی و پایه گازسوز عرضه شده، دارای توان مناسب موتور، استاندارد آلایندگی یورو 5 و طراحی نسبتاً زیبا در بین خودروهای داخلی است. اما هزینه نسبتاً بالای نگهداری و تعمیرات آن، با توجه به تولید داخل بودن این خودرو، یکی از مشکلات آن می‌باشد.

این خودرو در محور جلو، دارای سیستم ترمزگیری دیسکی و در محور عقب، سیستم ترمزگیری هلالی می‌باشد. در سیستم هلالی از لنت ترمز کفشکی استفاده می‌شود.

لنت ترمز کفشکی عقب سمند ملی

شرکت توان لنت آریا از طریق واحد فروش خود، فروش لنت ترمز کفشکی همه خودروهای داخلی از جمله لنت ترمز کفشکی عقب سمند ملی را انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

با ما در زمان درست، در مکان درست بایستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.