لنت ترمز کفشکی عقب رنو ال 90

لنت ترمز کفشکی عقب رنو ال 90

پیش از توضیح درباره ی لنت ترمز کفشکی عقب رنو ال 90 با قیمت مناسب، باید اندکی درباره تاریخچه حضور این خودرو در ایران بپردازیم.

خودروی ال 90 در سال 1386 به بازار خودروی ایران عرضه شد و در مدت کوتاهی برخلاف ظاهر زمخت و امکانات نسبتا محدودتر به سایر خودروها توانست اعتماد مشتریان را جلب کند. اما از مزیت های این خودرو می توان به استهلاک کم، مصرف مناسب و کابین جادار اشاره کرد که بر روی طراحی بی روح آن سایه انداخته است.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب رنو L90

لنت ترمز کفشکی عقب رنو L90 دارای مشخصات زیر است:

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب ال 90
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

رنو ال 90 در بازار ایران و جهان

خودروی تندر 90، یا همان لوگان در ابتدا قرار بود جایگزین خودروی پیکان شود. زیرا این خودرو در بازار جهانی به عنوان یک سدان اقتصادی معرفی شده بود. و توانسته بود به واسطه ی کیفیت بالای ساخت و دوام آن، بازار خوبی در جهان پیدا کند.

تندر 90 پس از طی مراحل تست و طراحی، در سال 1386 به طور مشترک توسط ایران خودرو و سایپا، تولید خود را شروع کرد. البته در ابتدا توفیق چندانی نیافت، زیرا مشتریان بر این باور بودند که دارای طراحی قدیمی می باشد. و ترجیح می دادند از خودروی سمند، 206 و 405 استفاده کنند. اما با آغاز دهه ی 90، و تحریم های بین المللی علیه ایران، این خودرو به عنوان یک خودروی با کیفیت، مورد توجه قرار گرفت.

رنو ال 90 در سه مدل دنده دستی، دنده اتومات، و پلاس به بازار ایران عرضه گشت. که از نظر طراحی بدنه، و امکانات با هم متفاوت هستند. اما در نهایت همه ی آنها، بسیار قوی و پرشتاب، فرمان پذیری خوب، کابین جادار و صندوق عقب با فضای مناسب هستند.

تولید کننده لنت ترمز کفشکی عقب ال 90

خودروی رنو ال 90، در محور جلو دارای سیستم ترمز دیسکی و در محور عقب دارای سیستم ترمز کاسه ای یا کفشکی می باشد.

استفاده از سیستم ترمز کاسه­ ای تنها در خودروسازی کشورمان مرسوم نیست، بلکه هنوز هم بسیاری از خودروهای اقتصادی جهان، با ترمزهای کاسه­ ای در محور عقب تولید می­ شوند. ضمن اینکه این روزها، برخی از خودروهای تولید داخل هم بصورت استاندارد در هر چهار چرخ به ترمز دیسکی مجهز هستند. برخلاف باور عمومی، ترمزهای کاسه ای بطور معمول و در شرایط برابر از ترمزهای دیسکی ضعیف­تر نیستند و حتی به دلیل بزرگتر بودن لنت هایشان می­ توانند توان ترمزگیری بیشتری هم داشته باشند. ضمن آنکه دوام بیشتری دارند و کمتر نیاز به مراقبت پیدا می­ کنند.

لنت ترمز کفشکی رنو ال 90

ما در شرکت توان لنت آریا، لنت ترمز کفشکی همه ی خودروهای داخلی را تولید کرده و با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می­ دهیم.

برای خرید لنت ترمز کفشکی عقب ال 90 می­ توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ در ارتباط باشید.

با ما در زمان درست، در مکان درست بایستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.