لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 3

لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 3

پیش از توضیح درباره بهترین لنت ترمز کفشکی(کاسه ای) عقب پژو 206 تیپ 3 با قیمت مناسب، به مختصر توضیحی درباره ی تاریخچه ی تولید پژو 206 در جهان و ایران می پردازیم.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 3

لنت عقب ۲۰۶ تیپ ۳ دارای مشخصات زیر است:

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب پژو 206 تیپ 3
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پژو 206 در ایران و جهان

خودروی پژو 206 یکی از موفق ترین محصولات شرکت فرانسوی پژو می باشد که در کشورهای زیادی از جمله برزیل، آرژانتین، مالزی و چین، آن را عرضه کرده است. از دلایل محبوبیت آن در بین جوانان می توان به ظاهر اسپرت و امروزی آن، قابلیت های بالا، سازگاری با محیط زیست، مصرف سوخت نسبتا بهینه، چالاکی و قابلیت تیونینگ آن اشاره کرد.

این خودرو در ایران از سال 1380 تولید خود را شروع کرد و در مجموع در 6 تیپ مختلف تولید گشت. در طی زمان تعدادی از نسخه های آن حذف شد و تنها تیپ 2 و تیپ 5 همچنان به تولید خود ادامه می دهند. آنچه از تیپ 3 در بازار موجود است، در واقع تولیدات سال های قبل است.

اما خبر جالب اینکه شرکت ایران خودرو، در اواخر سال 1400، پژو 206 تیپ 3 را این بار با آپشن سقف شیشه ای به بازار معرفی کرد. یعنی در حالی که بیشتر از یک دهه تولید آن را متوقف کرده بود، در فروردین ماه 1401، در اولین طرح فروش خود، دوباره آن را عرضه کرد.

تیپ 3 آن، مدلی میانه تیپ دو و پنج محسوب می شود. از طرفی موتور آن شبیه تیپ یک و دو از نوع TU3 می باشد اما از نظر امکانات به تیپ پنج نزدیک است. از جمله ی این امکانات می توان به سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، شیشه های بالابر برقی، چراغ مه شکن، ایربگ، و تنظیم برقی آینه ها اشاره کرد.

لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 3

علاوه بر همه ی شباهت ها و تفاوت های تیپ 3 با تیپ 2، یکی از تفاوت های اساسی آن در سیستم ترمزگیری آن هاست. اما به طور کلی می توان گفت سیستم ترمزگیری تیپ 3 از تیپ 2 قوی تر است.

لنت عقب پژو 206 تیپ 3

خودروی پژو 206 تیپ 3 مانند سایر تیپ های 206، در محور جلو از سیستم دیسکی و در محور عقب از سیستم کاسه ای بهره می برد. در سیستم دیسکی، لنت ها دیسکی و در سیستم کاسه ای، لنت ها کفشکی هستند.

ما در شرکت توان لنت آریا، لنت ترمز کفشکی همه ی خودروهای داخلی را تولید کرده. و با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می­ دهیم.

جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.