لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 2

لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 2

پیش از بحث درباره ی بهترین لنت ترمز کفشکی چرخ عقب پژو 206 تیپ 2، مختصری درباره ی تاریخچه ی حضور این خودرو در بازار جهانی و ایران صحبت میکنیم.

به جرات می توان گفت خودروی پژو 206 یکی از بهترین محصولات کمپانی فرانسوی پژو در طول تاریخ بوده است. تولید این خودرو در سال 1380 در ایران آغاز شد. و از همان ابتدای کار به عنوان یک خودروی جذاب و جوان پسند، جایگاه خود را در بازار داخلی به دست آورد. اگرچه خودروی پژو 206 تیپ 2، خودرویی نسبتا پراستهلاک و با هزینه های جانبی بالا محسوب می شود. اما همچنان از نظر طراحی ظاهری و فضای داخلی کابین، گزینه ی جذابی برای خرید می باشد.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 2

مشخصات فنی لنت ترمز پژو 206 تیپ 2 در جدول زیر آورده شده است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب پژو 206 تیپ 2
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پژو 206 تیپ 2 در بازار جهان و ایران:

پژو 206 را می توان به جرات یکی از پرفروش‌ ترین و زیباترین خودروهای بازار ایران دانست که  هنوز هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. این هاچ ‌بک محبوب بازار ایران، اولین بار در سال 1998 میلادی توسط شرکت پژو فرانسه وارد بازارهای جهانی شد. اما فعالیت خود در ایران را را توسط شرکت ایران خودرو، از سال 1380 شروع کرد. این خودرو در ابتدای کار، به خاطر امکانات رفاهی قابل قبول، طراحی به روز و جذاب، توانست به فروش نسبتا بالایی در بازار خودروهای اقتصادی اروپا دست پیدا کند، اما در نهایت در سال 2010 میلادی، تولید آن در بسیاری از کشورهای جهان به پایان رسید و از رده ی تولید خارج شد.

خودروی پژو 206 در ابتدا در 6 تیپ به بازار ایران عرضه شد، اما در طول زمان، شرکت ایران خودرو، برخی از تیپ های آن را از خط تولید خارج کرد. و تنها به ساخت دو نوع صندوقدار و هاچ بک در دو تیپ 5 و 2 ادامه داد. اما سایر نسخه های آن از چرخه ی تولید خارج شد، و آنچه امروز موجود است، از تولیدات سال های قبل است.

مشخصات و طراحی پژو 206 تیپ 2:

از مهمترین دلایل موفقیت پژو 206 در بازارهای جهانی و از جمله ایران، می توان به طراحی پویا و برآورده کردن سلیقه و نیاز مشتری است، به طوری که بعد از گذشت حدود بیست سال، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین قابلیت بالای این خودرو برای تغییرات ظاهری و تیونینگ، باعث شده است که یکی از خودروهای جوان پسند باشد و همواره در سطوح بالای لیست فروش قرار داشته باشد.

خطوط سیال و روان روی بدنه پژو 206، به خصوص در نسخه ی هاچ بک از مواردی است که در جذابیت ظاهری آن نقش مهمی دارد. از طرفی هم چراغ ‌های بزرگ و کشیده در جلوی خودرو، ظاهری تهاجمی و اسپرت به آن بخشیده است. البته طی سالیان گذشته تغییراتی از جمله تغییر در طراحی سپر عقب، چراغ‌ های جلو، و نیز چراغ ‌های عقب این خودرو صورت گرفته است که به جذابیت بیشتر آن کمک کرده است.

لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 2

این خودرو در قسمت ترمزهای عقب مجهز به سیستم کاسه ای یا کفشکی می باشد. استفاده از سیستم ترمز کاسه­ ای تنها در خودروسازی کشورمان مرسوم نیست. بلکه هنوز هم بسیاری از خودروهای اقتصادی جهان، با ترمزهای کاسه­ ای در محور عقب تولید می­ شوند.

 

لنت ترمز عقب پژو 206 تیپ 2

 

شرکت توان لنت آریا از طریق واحد فروش خود، فروش لنت ترمز کفشکی همه ی خودروهای داخلی از جمله لنت ترمز کفشکی عقب پژو 206 تیپ 2 را انجام می دهد. جهت اطلاع از شرایط فروش عمده و همکاری با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.