لنت ترمز کفشکی عقب پراید وانت 151

لنت ترمز کفشکی عقب پراید وانت 151

پیش از صحبت درباره لنت ترمز کفشکی عقب پراید وانت 151 و نحوه تعویض لنت جلو، باید به شرح مختصری از این خودرو در بازار ایران بپردازیم.

لنت ترمز کفشکی عقب پراید وانت 151 برند توان لنت

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 151 دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه‌ای)
مناسب برای چرخ عقب پراید 151
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پراید وانت 151

این خودرو در سال 1391 به بازار خودرو ایران اضافه شد و بسیار سریع جایگاه خود را در حمل بار داخل شهری باز کرد. طراحی داخل کابین آن مانند مدل‌های دیگر پراید است و از نظر هزینه تعمیرات و سرویس در جایگاه مناسبی قرار دارد.

سایپا ۱۵۱ که نسخه وانت پراید است، حدود ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد. در این مدل، به دلیل تفاوت عمده در کاربری آن نسبت به سایر مدل‌های پراید، تغییراتی در فنربندی عقب و دیسک‌های ترمز صورت گرفته‌است. در اواخر سال ۱۳۹۸، تولید یک مدل جدید از این خودرو با نام سایپا ۱۵۱ پلاس آغاز شد که تفاوت‌های آن نسبت به سایپا ۱۵۱ معمولی در مواردی هم چون نمایشگر، کف‌پوش چرمی، آینه بغل های برقی و راهنمادار خلاصه می‌شود.

خرید لنت ترمز کفشکی عقب پراید وانت 151

شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی، سعی در بومی‌سازی خودروی پراید نمود. و بدین ترتیب پراید در ایران برای بیش از ۲۰ سال در مدل‌های مختلف تولید شده‌است. اولین مدل‌های آن تحت عنوان نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) عرضه شد و در ادامه با کمی تغییر در طراحی داخلی و نمای بیرونی سایپا ۱۳۱ جانشین صبا و سایپا ۱۱۱ جانشین هاچ بک شد. در ادامه هم مدل سایپا 132و مدل لیفت بک سایپا ۱۴۱ و وانت پراید (سایپا ۱۵۱) تولید و عرضه شد.

لازم به ذکر است خودروهای پراید 131،132،111،151،141 همگی از موتور و گیربکس یکسانی برخوردار هستند و تنها در ظاهر خودرو متفاوت می‌باشند.

همان طور که گفتیم سیستم ترمز در پراید وانت 151 با مدل‌های دیگر پراید تفاوت دارد. در نتیجه لنت ترمز آن هم متفاوت است.

لنت کفشکی پراید 151

توان لنت آریا، تولید کننده لنت ترمز استاندارد و بدون آزبست برای انواع نسخه‌های پراید می‌باشد.

شما می‌توانید جهت خرید لنت ترمز مناسب خودروی خود از شرکت توان لنت آریا، با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.