لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141

پیش از توضیح ویژگی‌های بهترین لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141 قیمت و نحوه خرید آن، بهتر است درباره تاریخچه این خودرو مختصری صحبت کنیم.

پراید (Pride) یک خودروی سدان است که اولین بار در شرکت مزدای ژاپن با سفارش شرکت فورد طراحی و عرضه شد. نسل اول این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید شد، در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت. این مدل همچنین با نام کیا پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد. اما به دلیل نبود ایمنی لازم در زمان ساخت، نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد. و در نهایت در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا فروخته شد.

لنت ترمز عقب پراید 141 برند توان لنت

مشخصات فنی لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141 عبارتند از:

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه‌ای)
مناسب برای چرخ عقب پراید 141
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پراید 141

اگرچه تولید پراید 141، مدتهاست که متوقف شده، اما همچنان یکی از خودروهای موجود در بازار خودروی ایران است. این خودرو نسبت به بقیه مدل‌های پراید دارای نقاط ضعف بیشتری بود. از جمله ورود صدا از قسمت عقب خودرو به داخل کابین. اما در نهایت مانند دیگر مدل‌های پراید، اقتصادی و به صرفه است و لوازم یدکی در دسترسی دارد.

این خودرو در واقع مدل لیفت بک سایپا ۱۳۱ یا در واقع همان سایپا صبا است. این تغییر در طراحی در دورانی انجام گرفت که بازار خودروی ایران از نظر تنوع مدل‌های موجود بسیار فقیر بود. اما با وجود طرح متفاوت نسبت به مدل‌های سدان، به‌دلیل استقبال پایین بازار از این خودرو، همواره نسبت به سایر مدل‌های پراید با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شد تا بتواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. تولید این مدل در سال ۱۳۹۳ متوقف شده است.

تولید کننده لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141

شرکت توان لنت آریا با دارا بودن نشان ملی استاندارد در صنعت تولید لنت ترمز، با افتخار در قدم نخست به تولید لنت ترمز کفشکی پرداخته است تا در جهت تضمین سلامت و ایمنی هم وطنان عزیزمان حرکت کند.

این شرکت، تولید کننده انواع لنت ترمز کفشکی برای همه خودروهای داخلی، از جمله لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141 می‌باشد.

برای مشاوره در خصوص خرید لنت ترمز کفشکی عقب پراید 141 می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

لنت ترمز عقب پراید 141

درباره برند توان لنت آریا

گروه توان لنت آریا، با بهره‌گیری از پرسنل جوان و متخصص و با تعامل با پیشگامان این عرصه، و به کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه انحصاری این مجموعه، درصدد بر آمده است تا گامی نو، در جهت بهبود کیفیت و توسعه صنعت لنت ترمز ایران بردارد. این شرکت با دارا بودن نشان ملی استاندارد ایران، تحت دو برند توان لنت آریا و سوپرلنت آریا، تمام تلاش خود را بر تولید لنت ترمز کلیه خودروهای داخلی، در راستای تأمین رضایت مشتری و سازگار با محیط زیست، متمرکز کرده است.

جهت خرید عمده و یا اخذ نمایندگی توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید. با ما در زمان درست، در مکان درست بایستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.