لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111

قبل از صحبت درباره ی بهترین لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111 شرکتی با قیمت مناسب، باید مختصری درباره ی حضور این خودرو در ایران صحبت کنیم.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111 دارای مشخصات زیر است:

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب پراید 111
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

تولید کننده لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111

خودروی پراید را می توان پرفروش ترین خودروی بازار ایران طی 20 سال اخیر دانست. میزان خرید و فروش این خودرو به قدری ست که تا سال‌ها پس از توقف تولید آن، همچنان مدل های مختلف آن را در خیابان خواهیم دید.

سایپا ۱۱۱ مدل هاچ بک پراید 132 بود که تولید آن ازسال ۱۳۸۹ آغاز شد. سایپا با راه‌اندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان، مدل هاچ‌بک پراید را با تغییرات اندکی در چراغ‌های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب، وارد بازار کرد. در ابتدای تولید، برای این خودرو نام مروارید انتخاب شد که سپس به سایپا ۱۱۱ تغییر نام داد. این خودرو همانند دیگر انواع پراید، دارای موتوری با حجم ۱۳۲۳ سی‌سی و توان ۶۲ اسب بخار است. تولید این مدل در اوایل سال ۹۹ متوقف شد.

اگرچه پراید 111 در حال حاضر تولید نمی شود اما همچنان از رونق خوبی در بازار خودروهای دست دوم برخوردار است. این خودرو نسبت به مدل های قبل از خود، دارای چراغ های جلو و عقب متفاوت و همچنین شکل جدیدی در پنجره عقب و کابین بود.

اما از لحاظ مشخصات فنی تفاوت چندانی با دیگر مدل های پراید نداشت. مثلا سیستم ترمزگیری در عقب و جلوی این خودرو، کاملا مشابه پراید 132 بود. پراید 111، در محور جلو، دارای سیستم ترمزگیری دیسکی و لنت دیسکی، و در محور عقب، سیستم ترمزگیری هلالی و لنت کفشکی می باشد.

لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111

شرکت توان لنت آریا با دارا بودن نشان ملی استاندارد در صنعت تولید لنت ترمز ، با افتخار در قدم نخست به تولید لنت ترمز کفشکی پرداخته است تا در جهت تضمین سلامت و ایمنی هم وطنان عزیزمان حرکت کند.

این شرکت، تولید کننده ی انواع لنت ترمز کفشکی برای همه ی خودروهای داخلی، از جمله لنت ترمز کفشکی عقب پراید 111 می باشد.

برای مشاوره در خصوص خرید انواع لنت ترمز کفشکی می توانید با همکاران ما از طریق شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.