لنت ترمز کفشکی عقب وانت پیکان

لنت ترمز کفشکی عقب وانت پیکان

.پیش از صحبت درباره ی لنت ترمز کفشکی عقب وانت پیکان با قیمت مناسب، به توضیح مختصری درباره ی خودروی پیکان و حضور خودروهای باری در ایران می پردازیم.

خودروی پیکان وانت از همان ابتدای تولید پیکان سواری در سال 1346 به سبد محصولات ایران ناسیونال (ایران خودروی فعلی) اضافه شد. و در طی سالها تغییراتی در ظاهر آن مثل چراغ ها و سپر و رودری و موتور OHV بوجود آمده است.

مشخصات لنت ترمز کفشکی عقب وانت پیکان

لنت ترمز عقب پیکان وانت دارای مشخصات زیر است.

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب وانت پیکان
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

پیکان وانت

خودروی پیکان به قدری برای مردم دوست داشتنی و کاربردی بود که  انواع نسخه های آن از جمله سدان، استیشن و وانت به تولید انبوه رسیدند تا طیف کاملی از نیازهای مشتریان را پاسخگو باشند. در این میان، پیکان وانت یکی از کاربردی ترین خودروهای باربری بود که در جابجایی بارهای سبک، مردم از آن بهره می گرفتند. پیکان وانت از سال 1346هم زمان با دیگر مدل های پیکان شروع شد. اما تولید آن بعد از توقف رسمی مدل های دیگر، همچنان با نام باردو ادامه یافت.

اما در نهایت تولید وانت پیکان یا باردو، در اوایل سال 1391 به دستور پلیس راهنمایی و رانندگی و به دلیل پایین بودن ایمنی و نیز عدم انطباق با استانداردهای زیست محیطی متوقف گشت.

با این حال پیکان وانت در نیمه ی دوم سال 91 ، با نصب سیستم ترمز ضد قفل، ایجاد تغییراتی در سپرها و استفاده از چراغ کریستالی و البته مهمتر از همه، استفاده از موتور بهینه ی ROA، به تولید خود ادامه داد. اما در نهایت این مسیر، تولید وانت پیکان در سال 1394 (یعنی درست 10 سال پس از توقف رسمی تولید پیکان) متوقف شد و جای خود را به وانت آریسان داد.

لنت عقب پیکان وانت
خرید لنت ترمز کفشکی عقب پیکان وانت

ما در توان لنت آریا، لنت ترمز کفشکی همه ی خودروهای داخلی را تولید کرده. و با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می­ دهیم.

شرکت توان لنت آریا از طریق واحد فروش خود، فروش لنت ترمز کفشکی همه ی خودروهای داخلی از جمله لنت ترمز کفشکی عقب وانت پیکان را انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

با ما در زمان درست، در مکان درست بایستید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.