لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان

لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان

پیش از صحبت درباره لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان با قیمت مناسب، باید مختصری از تاریخچه حضور این خودرو در کشورمان بگوییم.

مشخصات لنت ترمز عقب وانت آریسان

لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان مشخصات زیر است:

جنس فلزی و فاقد آزبست
نوع کفشکی (کاسه ای)
مناسب برای چرخ عقب وانت آریسان
ویژگی دارای ترمزگیری عالی و عمر طولانی

خودروی وانت آریسان

خودروهای باربری مانند کامیون‌های بزرگ یا وانت‌ها به صنعت حمل و نقل کمک بزرگی کرده‌اند. یکی از این خودروها در ایران وانت آریسان نام دارد که توسط ایران‌خودرو بعنوان جایگزین پیکان وانت تولید شد. تولید این خودرو از اسفند سال 1393 آغاز گردید. این خودرو از ظاهر خوب و مدرنی برخوردار است و در مقایسه با پیکان وانت امکانات بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است.

فرمان هیدرولیک است و سیستم صوتی آن پیشرفت خوبی داشته است. همچنین دارای دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو وانت و نیز سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. رانندگان در این ماشین به دلیل کشیده بودن کابین مانند دیگر وانت‌ها مشکل دید ندارند. این خودرو توان باری ۸۵۰ کیلوگرم را دارد اضافه شدن بار آن باعث فرسودگی خودرو خواهد شد.

لازم به ذکر است تولید وانت آریسان در اواخر سال 1395 متوقف گردید.

لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان

لنت ترمز کفشکی عقب وانت آریسان

ترمز عقب وانت آریسان از سیستم کفشکی بهره می‌برد. یکی از مهمترین مزایای این لنت ترمز قیمت مناسب آن است و تهیه آن برای افراد آسان است. در این سیستم از ترمزهای کفشکی یا اصطلاحا هلالی استفاده می‌گردد. ترمز خودرو که وظیفه توقف را برعهده دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در هنگام خرید حتما باید به کیفیت آن توجه نمایید.

شرکت توان لنت آریا، تولید کننده انواع لنت کفشکی خودروهای داخلی، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. چنانچه قصد خرید لنت ترمز کفشکی را دارید، با نمایندگی های ما در ارتباط باشید. همچنین به منظور خرید عمده و یا اخذ نمایندگی توان لنت آریا با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.