راهنمای خرید لنت ترمز کفشکی از کارخانه

راهنمای خرید لنت ترمز کفشکی از کارخانه

اگر قصد خرید لنت ترمز کفشکی به صورت عمده دارید یا می‌خواهید نمایندگی این محصولات را دریافت نمایید بهتر است به کارخانه تولید کننده لنت ترمز مراجعه کنید. در این مقاله به اهمیت خرید مستقیم لنت ترمز کفشکی از کارخانه و یا نمایندگی‌ها پرداخته‌ایم و نکات مهمی را در راستای خرید این محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب ارائه کرده‌ایم با ما همراه باشید.

ترمز یکی از مهم‌ترین اجزای خودرو است که وظیفه آن کاهش سرعت و یا توقف خودرو در شرایط مختلف می‌باشد. لنت ترمز کفشکی که در سیستم ترمز درام استفاده می‌شود که با ایجاد اصطکاک بین دو سطح، سرعت چرخ‌های خودرو را کاهش می‌دهد.

لنت ترمز کفشکی

لنت ترمز کفشکی بیشتر در چرخ جلو و عقب خودروهای قدیمی‌تر مانند پراید و همچنین در برخی از خودروهای سنگین و تجاری مشاهده می‌شود. این نوع لنت به شکل یک نیم دایره است و جزئی از سیستم ترمز درام می‌باشد. در این سیستم کفشک‌های ترمز به صفحه پشتی متصل هستند و همه‌ی این اجزا در یک کاسه‌ای از جنس چدن قرار دارند.

لنت ترمز کفشکی معمولاً از موادی مانند گرافیت، مواد معدنی، فلز یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شود. مواد تشکیل دهنده لنت ترمز بر عملکرد و طول عمر آن تأثیر می‌گذارند.

انتخاب لنت‌ کفشکی با کیفیت

میزان کیفیت لنت ترمز رابطه مستقیمی با عملکرد آن دارد. بنابراین انتخاب و خرید لنت ترمز اصلی و باکیفیت از کارخانه معتبر می‌تواند ضامن سلامتی سرنشینان و خودرو شما باشد. برای انتخاب بهترین لنت ترمز باید این نکات را در نظر بگیرید:

  • با توجه به نوع خودرو و نیازهای رانندگی نوع لنت خودرو را انتخاب کنید.
  • جنس لنت ترمز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل فلزی، نیمه فلزی و دیگر مواد است.
  • لنت ترمز یک قطعه مصرفی است و دچار سایش می‌شود بنابراین نیاز به تعویض دارد. زمان تعویض لنت ترمز با نشانه‌هایی همچون شنیدن صدای جیرجیر هنگام ترمزگیری، کاهش قدرت ترمزگیری، بوی سوختگی هنگام ترمزگیری و کاهش ضخامت لنت ترمز همراه است.

مزایای خرید مستقیم از کارخانه

یکی از روش‌های تهیه لنت ترمز کفشکی خرید مستقیم آن از کارخانه است. در این روش، می‌توانید مستقیماً با کارخانه تماس بگیرید و لنت ترمز مورد نظر خود را با قیمت کمتری سفارش دهید. با خرید از کارخانه مطمعن خواهید شد که کالای شما اصلی است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد تا خیالتان از ایمنی و کارایی لنت ترمز آسوده گردد. مورد بعدی قیمت محصولات است که با خرید عمده از کارخانه قیمت پایین‌تری دارند.

محصولات تولید شده درکارخانه‌های معتبر از استانداردهای لازم بهره می‌برند و کیفیت بالایی دارند. همچنین شما می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز، لنت کفشکی متناسب با خودروی خود را با اطمینان خاطر تهیه نمایید.

نحوه خرید لنت از کارخانه

قبل از خرید باید در مورد انتخاب خود تحقیق و مقایسه انجام دهید و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. مرحله بعدی انتخاب فروشنده معتبر است. شما می‌توانید از طریق اطلاعات تماس و آدرس کارخانه آن را صحت سنجی کنید. خرید مستقیم از کارخانه برای افرادی مناسب است که قصد خرید محصول در تعداد بالا را دارند. زیرا صرف زمان و هزینه برای رسیدن به کارخانه تنها برای خرید یک محصول اقتصادی نیست.

لنت ترمز کفشکی برای چه خودروهایی مناسب است؟

لنت ترمز کفشکی بیشتر در چرخ عقب خودروهای قدیمی‌تر مانند پراید، وانت نیسان، وانت مزدا، تیبا، پژو 405، وانت آریسان، پیکان، پراید 141، پراید 131، پراید وانت 151، پژو 206 تیب 2 و 3، سمند ال ایکس، رنو ال 90 و پراید 111 استفاده شده است.

راه تشخیص لنت ترمز کفشکی اصلی از تقلبی

لنت‌های ترمز اصلی و با کیفیت دارای مارک و نماد معتبر از کارخانه معتبر هستنند. همچین برای خرید کالا اصلی بهتر است از کارخانه یا نمایندگی‌ها خرید کنید.

خرید لنت ترمز کفشکی از توان لنت آریا

به منظور خرید مستقیم انواع لنت ترمز کفشکی از کارخانه توان لنت آریا می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۴۷۶۳۲۵۹ تماس حاصل نمایید و پس از دریافت مشاوره، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین با مراجعه وب سایت این شرکت  و قسمت  نمایندگی های مجاز فروش می‌توانید به شماره تماس و آدرس نمایندگی‌های مجاز در تهران و سایر شهرها دسترسی پیدا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.